torstai 15. tammikuuta 2015

Pitkästä aikaa!

Pitkästä aikaa blogin puolella! 

Joulu oli ja meni, joulun jälkeen olin kauheessa flunssassa, uusivuosi meni kotona hissuksiin, ja uuden vuoden jälkeen alkoikin sit synttäreiden suunnittelu. :)
Niitä juhlittiin tossa kavereiden kanssa 10. päivä lauantaina, ja ai että, mulla ei oo pitkään aikaan ollut noin hauskaa. :) 
Tiistaina 13. päivä multa poistettiin viisauden hammas, ja ens tiistaina ois tarkotus ottaa se viiminen mikä jäljellä on ni pois. 

Jouluna oltiin siis miehen kanssa kaksin kotona, syötiin hyvää ruokaa ja paljon suklaata ( hups ) ja avattiin lahjoja. 
Ja mä olin ollut tosi kiltti!

Sain mm. kolme, erittäin toivottua kirjaa, Molla Millsin virkkurit ja Virpi Marjaana Siiran Oma Koppa kirjan


ja lisäks vielä ihanat koukut! Nyt mulla on kaikki koot. Jesjes. ♥


Ja löytyihän sieltä sitten vielä lahjakortti lankakauppaan..
En oo vielä käyttänyt lahjakorttia, mutta kyllä varmasti käytän, kunhan sille päälle satun. ;)
+ paljon paljon teetä ja pyjaman ( kiitos Äiti ♥ ), kynttilöitä, piparkakkumuotteja, kasvonaamioita, esiliinan, suklaata, laukun ja mitähän vielä... :*

Ja vaikka tässä nyt on sairasteltu ja juhlittu niin  oon mä silti vähän kerinnyt käsitöitä tekemään, vaikka suurimmaks osaks tää onki ollu sairastelua, on ollu energiat ihan nollissa.

Vielä viimevuoden puolella tein Kristan äidille hänen pyynnöstä myös heijastimen.♥




Neuloin ensimmäiset tämän vuoden sukat jo 2. päivä tammikuuta, jotka olivat myös elämäni ensimmäiset olgat, seiskaveikkaa ja puikot 3,5mm. 
Koko 38

Toiset raitasukat on kans seiskaveikasta, tästä parista ei ole kuin tämmönen '' jee yksi sukka taas valmis''- kuva, kun ne jo katosi johonkin valmiiden töiden laatikkoon. :D


Koko 36.

Kokeilin myös matonkuteen virkkausta, ja tälläinen kynäpurkki syntyi.
Käänsin tuon reunan ihan tarkoituksella, kun tuntu et toi purkki tuli liian korkeeks. :)


8mm koukku ja itseleikattu trikookude.

Eilen myös tein oman versioni minionista, tuli vähän ongelmia kun en muistanut onko niillä hiuksia tai suuta, niin tein sitten tälläisen, omannäköisen. :D
Ainakin mies tykkäs tästä. :D 
Saa nähdä päätyykö minion kissanleluksi vai ei.. ;D



Punnitsin myös mun langat 2. päivä tammikuuta ja lankasaldo silloin oli 16 kg ja 320 g.
En aijo osallistua lankalaihikseen, mutta ihan omasta mielenkiinnosta punnitsin langat, ja nyt punnitsen aina valmiin työn, että pysyy edes jonkinlainen käsitys siitä missä mennään.
Mun kyllä piti olla ostamatta lankoja, mutta... nyt tähän mennessä oon ostanu vähän reilu 2 kiloa tänä vuonna, mutta tavoite onkin neuloa mahdollisimman monta sukka paria tänä vuonna. :)
Sekä myös opetella uusia malleja. :)

Tästä tuli nyt tälläinen '' kuvaa kuvan perään '' postaus, mutta, eikai se haittaa? :)

♥: Linda






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän vierailustasi kommentin? :)